alltid denna ständiga trötthet xD

mådde skit hela dagen i skolan. sen hann jag hem och vila så bestämde jag mig för att träna alla fall. skulle ändå dit och träffa mamma. hade möte med elit också. efter den här helgen uppskattar jag våra pass som fan asså!

igår var jag på släkträff föresten :) trevligt att se alla igen, fast var fett oscoial. trött då med xD alltid trött nu asså. sjukt. men det var trevligt alla fall. träffade en liten del av släkten typ men vi va ändå tvugna att va i en lokal för vi inte skulle få plats hemma hos någon ;) och SÅ tjocka är vi inte, det är det att vi är många ;) haha.

var hos lotta, sjukgymnasten, efter träningen. det var inte för bra dne här gången heller. hela bäckenet (eller va dt heter) hade låst sig så min rygg va fel och sen hade det gått ner ända till fötterna/vaderna med. bara för det där  hade jag också sträckt jumsken, som jag trodde va bra nu, men så var dte tydligen inte. det skulle komma tillbaka eller ngt :S men tur att man fick bort en del då :) fit for fight igen liksom ;) inför tävlingen i helgen.. gnet distanser!

funderar på att köpa ny mobil. sony ericsson K850i. vill ha asså :D hatar min gamla mobil. klarade inte ens ett halvår, bra eve (Y)

ne nu har jag suttit och beklagat mig över att jag är trött. NU ska jag fan somna tidigt :D
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0