bright eyes

hade matte B prov idag då. sista. och imorgon börjar matte C :/ matten går bara utför asså xD så provet gick inte bra asså. men vad gör det när jag kom på att man får träffa karin berg imorgon :D hur länge sen va det egentligen? sm? *-) jag saknar dig! så imorgon vid fem åker jag john och stefan mot motala, reg lägret.. hoppas dt blir roligare än va jag förväntar mig :P
missade special idrotten idag. och tydligen så bestämde de att vi ska till badhuset om två veckor och simma! och jag sara john ska ha "lektion". kuul, inte!
tack john, föresten :) för en fin dag. tjockisdag :D glad att jag har dig <3

grattis deniz :D den duktiga pojken klarade teori provet idag för alla som inte visste det ;)
körkortet närmar sig ;D

slutade skolan tidigt idag, så jag och sara begav oss till stan ett tag. vi har typ fått flytta hemifrån-fnatt  xD bestämde oss för att vi ska flytta ihop och skaffa oss en liten vit hund, sne när vi va på stan gick vi typ och kolla på "flytta-hemifrån-saker". haha så kul, men vi kommer få det bäst!! ;D <3


image25   image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0