heelg..

OH! vet ni vad som hände mig igår eller?! jag och sara skulle köpa med oss lite mat till badet. så gick vi till thai-fastfood. och visste att "årest man 2007" hade jobbat där. och vem får man beställa av ominte han. asså sheeeet! heeeet! sen skämde man ju ut sig också på köpet så klart! xD men vadå jag har skämt ut mig för årets man 2007 liksom, det går o skryta om ;)

idag efter skolan var jag och christin och käkade på gondola. fett gott, har inte käkat där sen de geer-tiden :P träffade anna också :) sen gick vi till stan och jag köpte mig ett par skor. så kom sara lite senare och vi strosa runt tills jag skulle ge mig av till badet för träning.
tror jag sträckte mig i vaden, sista 25an på passet liksom, bra eve! men men det går över :)
sen va det bara rusa in till cafeterian och jobba. så nu är jag jävligt trött så det får bli filmer att somna till ikväll :P


You know that I would now, if only I could..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0