jag vill ha allting..

i måndag och tisdags hade vi don't drink and drive- grej i skolan. mycket bra asså, men vissa fattar ju ändå inte.. och idag hade vi den så kallade eber-yran. typ 1 och 2 delas in i lag och gör massa skit, som basket, singalong och massa teknik,fordon och bygg-grejs. inte för kul, men jävligt skönt för annars skulle vi gått i skolan 8-16,30 :D

igår hade vi planeringssnack med elit då. långlägret i vår lutar mot två veckor i thailand :D yeye, i'm so happy, även fast "vissa" ska med ;P haha.

reg läger nästa helg då, i motala. linda fick strycka sig för riks så jag john och stefan måste åka, och nu kommer karin med. då blir det  MYCKET roligare. nu sitter både hon och jag och tröst äter choklad/glass för.. allting! jag älskar dig karin <3
och i helgen blir det övernattning i christins båt med brudsen! :D


träning om typ 3 timmar, dags att sova tror jag, eller kanske skaffa sig en facebook?! har ju tid nu och alla tjatar, så får se vad det är :P

Kommentarer
Postat av: garvfjortistvillingen du vet ;)

aw evvv<3 älskar dig också! ser faktiskt nästan fram emot det där lägret nu ;D fast tänk om jag inte får åka med, det vore katastrof nu ;/ yeye, hahha uuuuh vilka VISSA? ;) ;)

2007-09-13 @ 20:51:25
URL: http://beerg.blogg.se
Postat av: garvfjortistvillingen IGEN du vet ;)

men himla cp cp cp allting kom ju inte fram. blääh.. jaja, längtar efter lägret nu, så jag får krama dig (: fast tänk om jag inte får åka? :O hrmpf ;/ och vadå, vilka missa? ;)

2007-09-13 @ 20:53:19
URL: http://beerg.blogg.se
Postat av: garvfjortistvillingen SOM ÄR KASS PÅ ATT STAVA du vet ;)

och vadå, vilka Vissa? ;) ska det stå förståss.. ;D huhu..

2007-09-13 @ 20:54:22
URL: http://beerg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0