känn ingen sorg för mig göteborg

hemma från göteborg nu. riktigt rolig helg :)
i fredags kom bella och hennes kusin sara och hämta mig och sanna på centralen, så träffade vi deras vän och deniz och sen va det håkan hellström! inte lika bra som i norrköping, men det var iaf braa :)
när vi kom hem till bella sen bestämde vi oss för att kolla film och käka chips, så vi cykla ut i nattens mörker efter chips. så kom vi hem hann sätta på lilla sjöjungfrun i typ 10-15 min sen somna vi.. lyckat :P

på lördagen tillbringade vi timmar i stan, lite långtråkigt för ingen hitta typ något att shoppa, eller joo! jag och bella, snyggaste BHarna ;) hahah.
så åkte sanna hem och vi åkte till 20 åringen på kalas. tim alltså, sen va det jojo, nina, ken, robin, lövet.. tim fick mary-kate och ashlee - boxen, riktigt glad vart han :) så spela vi ngt typ som singstar fast gitarr grej.
jag vet jag är bäst på att förklara xD och kollade film :) mycket mycket trevlig kväll.

på söndagen hade vi morgonträning. nu inser jag verkligen hur dålig jag är på kick asså xD sen dega vi typ hela dagen tills min buss gick. skulle ha bellas älskade milkshake men vadå att alla milkshake maskiner va paja! sen precis innan jag skulle åka kom deniz också, tack :D


image2

bella,
tack så mycket för helgen. du gör en så lycklig, bara se dig på kort och ens dag är räddad. saknade dig redan när jag satte mig i bussen. sjukt. du är som en syster som jag aldrig fick. finns alltid här. du betyder så mycket, jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0