make me happy again

kul då, igår fucka min mobil totalt. vet inte vad som händer med den men den vill inte det jag vill...

snart ska jag åka in till stan tror jag och träffa sara. sen ikväll blir det sova i christins bååt med brudarna :) yeye, ska bli skönt. glömma allting
annat! så jag känner just nu, tack flickor <3


sorlig musik gör det hela inte bättre, inte love-songs heller.. TACK VÄNNER <3

och om två veckor får jag träffa dom igen :D ni gör en så himla glad, jämt! fan att man inte kunde träffa er när som så man kunde bli glad nu!!
bella, jag saknar dig mest!

image20


Kommentarer
Postat av: fjortiskb

ni ser jättenyktra ut alla tre på den där bilden xD

2007-09-15 @ 16:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0