onsdag

dagen började med naturkunskap, då vi disikerade ett får. groooose! liksom läraren kommer in med en låda där det ligger lungor,hjärta,struphuve och hals och såntdärnt helt blodigt och äckligt! sen till lunch fick vi korvstråganof, ofta man inte tänkte på fåret då då, xD

har "tränat" skit mkt idag. eller kändes som det. liksom först idrotten på en och en halv timme, fats dte var bara jörgens konstiga uppvärmning och sen vollyboll :D sen fick jag typ gå as snabbt till badet och köra basket där med simmarna. och DET är jobbig basket ;) sen var det friidrott, lovar det kommer kännas i benen och röven imorn xD sen direkt efter var det simning. jag john och stefan fick köra maxpulstest bara för vi ska på reg lägret och de skulle ha det till något.. gick inte så bra.. men ändå :) träningen va skit kul. va så glad idag :D och på friidrotten! är så himla glad att anna är hemma igen! har saknat henne men efter idag märkte jag verkligen att vi hade det så bra på slutet :D jag är så glad!

nu kollar jag grey's. thats good stuff :D

image23
anna jag linda i halmstad på SM :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0