söndag

äntligen hemma. känns fruktansvärt bra. förutom att det betyder plugg plugg plugg nu men :P lägret vart väl roligare än förväntat. på fredagen när vi kom dit hade vi "hej och presentations"-snack typ. sen blev det träning. lördagen var däremot segare. började med morgonträning, tidigt! körde 4*100 max. inga skit bra tider direkt, men det var ändå inte så dåligt så man behövde få "utskällning" av macke :P ne men han tyckte att alla hade simmat dåligt.. fan jag är så glad att jag går i nkk och har den träningen som jag har efter det här lägret. förstår inte hur de andra kan tycka att det är kul knappt xD under "vilan" var jag med john. han spela gitarr, sebbe och carl också men dom skulle iväg innan oss på "sprintpasset" :P
sen var det dax för träning igen. den här gången olika pass, gnetarna(INTE JAG!!) körde 3 timmar, hela 12000. stackarna! själv körd ejag medeldistans :) inge gnet längre ,) yeyeyee 
på kvällen var det bio. ingen super hit direkt, men gillar inte action såå :P typ, the bourne ultimatum eller ngt :P "och nu börjar han simma.." x) karin och eve humor ;)
sista dagen, söndag! morgonträning och städning av stugorna. träningen var rolig, typ 25:or med teknik, balans och samarbetsövningar xD skulle själv vilja stå på kanten och kolla. borde sett fett kul ut xD
efter träningen kom sisu och snacka och vi lekte lekar. typ kortspel med klistermärken i pannan och grejer :P

image28  image29  image30

ganska roligt läger trots allt :) tack, ni gjorde det ännu bättre! ( ni vet vilka )
som sagt hatar hejdå. gör det så fort som möjligt, men får jämt dåligt samvete sen xD
karin, tack för en super helg. ingen karin ingen eve liksom!

"sagan om de bannlysta" - my&eve tider. saknar det!
får inte förlora det..


du är bäst deniz ;)

Kommentarer
Postat av: kaaaaarin

jag hatar också hejdå, usch och fy. så snabbt som möjligt görs det. man borde ställa sig och ta kort o grejer;) hahah <3 älskar dig

2007-09-23 @ 21:00:34
URL: http://beerg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0