studiedag!

STUDIEDAG! behövdes verkligen. men kul att jag måste sitta och plugga kemi hela dagen då! plus att jag vill göra klart historian så man slipper den, men hinner inte! det är så mycket just nu..
och sen har jag världens träningsvärk nu igen. jävla friidrott :P alltid denna ständiga träningsvärk i röven, aya se det från den ljusa sidan, får ju inte hängröv iaf! ;) xD

nu måste jag hitta mig något att äta sen ska jag åka ner till badet och ha inviduellt samtal med håna. och sen etfter träningen blir det möte med elit, föräldrar och alla ska va med :/ hoppas det går som jag vill..


känner mig som "en nolla i mängden" idag..

Kommentarer
Postat av: kaarin

vad ska hända som du vill?

2007-09-27 @ 21:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0