the drug of my voice

asså älskar verkligen musik har jag kommit fram till idag. liksom tänk ett liv utan musik. det är liksom inget liv alls!! har börjat lyssna massa på håkan igen då, mer än förr iaf och timo räisänen :) me liike..


kom nyss hem från träningen. vet inte riktigt vad jag känner för det längre. alla går runt och pratar om att de vill sluta och då blir man ju väldigt pepp. men de får väl göra det om de vill, börjar bli så trött på det där snacket nu.. men jag blir glad varje dag när jag kommer till badet och ser alla glada faces :D vissa mer vissa mindre liksom. det var ganska jobbigt pass idag försten, först blev man typ gladnär man såg första serien för dne såg lätt ut, men va den det eller? xD inte, alla elelr iaf jag (men tror inte jag var ensam) vart nästan helt döda :P men det är roligt iaf. nästa helg är det reg, ska inte bli för kul men nu ska karin med som sagt, roligare :D sen helgen efter är det första tävlingen..
nu har ännu en av mina tjockis kvällar börjat. denna är "tillsammans" med christian :D han får mig att känna mig ännu tjockare också, typ att jag alltid har massa gottis hemma plus att jag käkar allt ;) han sa ett finfnt citat på träningen med :D
"träning ska kännas i kroppen,
inte i snoppen!"

image19

saknar bella :'( efter helgen som var fick mig verkligen att tänka, hur bra vi har det. fast avståndet dårå som sagt, hate it. vill ha en syster som dig här hemma. önskar mig det verkligen. kunna prata med om vad som helst, när som helst, var som helst! tack för at du finns i mitt liv, jag är evigt tacksam. <3

Kommentarer
Postat av: jenny

såklart du inte ska sluta simma :D håll humöret uppe då blir allt mycket lättare (:
just det.. har jimmi och bella gjort slut? huum.. ;$

2007-09-14 @ 15:40:33
Postat av: Bella

ÄLSKLING! jag trodde att du inte hade blogg längre... hittade den IDAG. fan vad fint skrivet. jag älskar dig, alltid.

2007-10-11 @ 15:31:00
URL: http://belllla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0