we do it all

sitter och gör klart projektet nu. gått tre veckor i skolan nu, asså känns som det gått mycket mer. höstlovet is so far away! nästa vecka bli alla fall rätt skön i skolan, mån och tis är dont drink and drive- dagar, friluftsdag på onsdag, sen torsdag och fredag är de kortaste skoldagarna :) Just det, har redovisning på projektet på tisdag också. "upptäck norrköping", eller som alla som inte är från norrköping säger: "upptäck hålan!" xD ska guida några lärare genom norrköping typ..

hade skolfoto i veckan också, tyvärr. kom på det när jag sprang till bussen, bra eve! hatar verkligen skolfoto, alla klär upp sig och sminkar sig fint.. utom jag och sanna, och jag tror jag vann försten, men det märker vi när skolkatalogen kommer ;) hah!

imorgon far jag och sanna till göterborg. buss i 4 timmar och 35 minuter kanske inte blir världens hit men gör vad som helst för att få komma dit! ska till bellabella. och på kvällen blir det håkan hellström på liseberg. fett med nice ;D
imorgon fyller timpo 20 år också! GRATTIS :D blir små firande ute hos honom och nina tror jag :)
(kommer hem på söndag igen för er som saknar mig, men finns ju alltid på mobilen ;D hahah!)


image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0