you say it best

nu är ännu en helg slut. tillbaka till skolan imorn, fan nu är projekt o ddd-dagarnaslut så nu blir det plugg plugg plugg. men helgen har vart riktigt skön.
i fredags kom jag hem vid 9 efter jobbet, så la jag mig typ i sängen direkt och kolla film och snaka telefon :) sen i lördags vakna jag tidigt av att sebbe väcker mig, bara för jag väckte han igår kväll när han somna xD så då åkte jag in till stan och träffade sara. vi käkade på fräcka fröken, greken :D så goott! men har kommit på att jag har ätit typ snabbmat nästan varje dag dne här veckan, inte bra eve!
men i alla fall, sen kom sanna och vi åkte ut till christin för vi skulle tillbringa hela natten i hennes båt :) myckeet mysigt. pizza, godis, chips, nötter, läsk, levande ljus. fast lite surt att det var så kallt bara, när jag vakna på morronen var det 10grader inne i båten. typ varmare ute! men tack för en trevligt helg flickor :)

idag åkte jag hem rätt tidigt från christin för jag skulle hinna plugga matte innan träningen. men duktig som jag är glömmer jag det och får för mig att städa rummet istället, fast pappa till och med hade städat det xD lyckat! sen var det träning. var glad innan, men när man kommer dit och ser allas ansikten, då blir man inte så glad. alla går runt och klagar och säger "oh jag vill sluuta!". väldigt kul att träna då liksom! men har fortfarande några få ansikten som gör mig glad, och de gör ni alltid :D tack! sen gick simandet skit också, sträckte mig i jumsken i fredags på träningen så kunde inte simma ngt bröst. not fun'

på fredag är det reg läger. ser inte fram emot det. men får försöka ändra tankarna, karin kommer ju! det blir kulkul! äntligen ses igen liksom, känns som evigheter sen. jaa, det ska bli kulkul! <3

image22

Kommentarer
Postat av: fjortistvilling duvet

kul kul, massa kul ska det bli<3 jag ser inte heller fram emot det, men TÄNKA POSITIVT NU.. så klarar vi oss ;)

2007-09-17 @ 21:56:45
URL: http://beerg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0