bjuder på en till rolig :D

en man satt på en pub. han hade suttit där hel dagen och svept öl efter öl. när det var dags för puben att stänga sa ägaren till mannen: "är det inte bäst för dig att gå hem nu?" och mannen svarade: "joo, det är det väl". han tog tag i barbordet för att resa sig upp och sen... wruuup, så ramla han och låg på marken. "fan, argh argh, jävla.." mumlade han tyst för sig själv. han tog tag i barstolen för att resa sig upp och när han kommit upp så.. wruup, så ramla han ner på golvet igen. "jävla, fan, agrhh.." mumlade han tyst för sig själv igen. så tog han tag i dörren och dörrhantaget  och reste sig upp, öppnade dörren och wruuup, så ramlade han ut på gatan. "faan, jävla.. arghh," hur ska jag komma hem? tänkte han. nåja jag bor ju bara tvärsöver gatan. så han bestämde sig att dra sig över gatan och upp till sin lägenhet,. när han kom fram till dörren försökte han resa sig upp men.. wruuup, så ramlade han ner på golvet igen. "jääävlar argggh.."
nästa morgon vaknade han av att hans fru kom in till honom. "godmorgon. hur mår du idag?" mannen svarade: "inte för bra kanske. men jag mår väl som jag förtjänar".
"jaa, " svarade frun. "det vart kanske lite mycket igår hörde jag. för bartendern var nyss här och berättade att du hade glömt din rullstol i baren igår"..

HAHAHHAHAHAHAHAHAHA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0