blogg, inte blogg

okej, dålig på att blogga nu igen. man har ju sina stunder liksom.
och nu har det vart så jävla mycket.
skolan har precis dragit igång efter lovet. och jag som behövde det här lovet, för att jobba(pengar) och plugga! men va blev det då? INGET PLUGG!

igår var en riktigt dålig dag, den dåligaste på länge. nästan allt jag gjorde gick helt fel.
därför stannar jag delvis hemma idag från skolan och simningen,
är helt snurr i huvudet och behöver en dag borta från allt, ensam i mitt lilla radhus :)

har suttit nu i kanske 2 timmar och bara försökt fixa min mobil. jag behöver hjälp,
någon som är lite teknisk som vill komma över?



och igår va det 1a april. tror inte ja gick på speciellt många skämt. först gick jag på det i tidningen, "ta bort sportlovet för fler skoltimmar". vart lite rädd men sen när jag såg pappa sitta och garva vid frukostbordet så förstod jag :P

men nu ska jag sätta mig och plugga lite geografi. så jag får lite mer gjort idag. så jag kan känna mig stolt över mig själv igen :)
ska försöka börja blogga lite mer regelbundet, om det fortfarande är någon som besöker den här :P

love E

Kommentarer
Postat av: beellaaaaaaaaaaaaaa

Evelejna, jag besöker alltid. så skriv för mig :D älskar juh att läsa om hur det går för dig då vi inte hinner höras ;) måste juh ha koll på dig när vi inte kan ses så ofta. LOVE you.

2008-04-03 @ 15:48:19
URL: http://belllla.blogg.se
Postat av: mandi

jo jag besöker också den ;)

2008-04-06 @ 09:36:49
URL: http://awidlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0