dont worry be happy

idag har vart en bra dag :) i alla fall innan träningen. hade sovmorgon, kom till skolan och var utvilad och glad :D hade knappt någon första lektion, mycket skönt. sen kom sofie till skolan, (en vän som bor i spanien i ett år). länge sen man såg den glada pricken :) det va mycket roligt.
sen hade vi historia och såg en film om hitler och sådär. hemskt bara att tänka på det. tänk att leva under den tiden, leva i skräck varje dag. hemska tanke.
sen åkte jag iväg till min sjukgymnast. Bush :P hihi. lite roligt när det ringer i hans telefon, "a, det är Bush" x) sen träffade jag linda och markus som gjorde mig sällskap till badhuset :)

att vissa saker kan få en så nere. det är konstigt, liksom små saker. ligger och grubblar på det under träningarna och sådär och kan inte fokucera på något längre. det är då man tar till musiken, idag är det jack som hjälpt mig :) jack johnson - angel. den har fått miig på bra humör idag! :)
image89

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0