essonuto

hopp, dagen har spenderats i motala. var ensam från elit. (typ alla är sjuka, sen kommer de flesta imorgon). så det var "småttingarna" jag och deniese :) umgicks med deniese hela dagen. riktigt trevligt! väldigt länge sen liksom.
sjävla tävlandet gick väl sisådär. började med 100fj, tog mig lätt vidare på 1,05 :P sen i finalen sänkte jag mig till 1,04,4 och vann presentkort på essonuto då. men kul att man har kontrakt med speedo så de pengarna skets sig ju :P sen simma jag alla fall 400, ska vi inte ens tala om xD (typ genomsim 20 sek över pers;D) sen direkt efter final på 50 br. säämsta målgången. mats(tränare) vart helt stäld för den va så dålig typ. men ändå pers, men en andra plats :P men rätt nöjd med dagen alla fall :)

åkte hem med hemströms som sen stannade kvar på middag och efterätt :) gott! men nu har de precis åkt hem. och jag ska väl sätta mig och se en film eller ngt nu när familjen går och lägger sig eftersom dom ska upp ännu tidigare imorgon till motala igen. men jag strök mig imorgon så.. :)

image93
jag bjuder på en glad bild ikväll. för jag är glad:)

och hon du älskade en gång, och kanske älskade dig.
Spelar det någon roll?
Nej kanske ingen
kanske allt egentligen


Och du undrar vem som kysser henne nu
Och du undrar vem, vem om inte du
O läpparna du kallar dina
det gör ont att veta men lika ont att undra


Kommentarer
Postat av: Deniz

vilken var den andra leken:P?

2008-04-20 @ 00:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0