glada soliga dag!

så kan man sammanfatta dagen :) förutom några saker, men annars har dagen varit toppen :) åt frukost hos mamma på hennes jobba efter morgonträningen, trevligt. på nya kontoret och allt! :P sen en lektion och sne träffade jag saris :) gick runt vid strömmen först. solen sken och vattnet glittrade. fan va jag älskar norrköping ibland, ibland är det feejnt asså :D
satt och åt på vårt faovit ställe: fräcka fröken. sen kom markus och satte sig med oss och gjorde oss sällskap sen ett tag. så kom my förbi också :) as länge sen man såg henne, så jävla kul. munnen gick i ett, men saknat det så! hon är en tjej för sig asså! träffade maja och john liten stunde också, sen kom arvid, arre-barre! så gick vi och fika :) en riktigt tjockis dag för mig asså :)
sen gick sara till jobbet och jag, markus, arvid satte oss och åt glass i solen :) riktigt skön dag, sol och glad! :)

nu sitter jag bara här och gör ingenting typ.. tävling imorgon, motala, så jag ska väl inte göra så mkt ikväll liksom. kolla hockeyn vilket HV vinner! :D


but I'll wait for the day you will see
you can't say no to me
and everything is gonna be ok



har inte mycket för mig ikväll, så ring gärna, eller skicka ngt fint sms, som man alltid vill ha :)

peace and love.


Kommentarer
Postat av: Bella.

Jag saknar dig älskade eve.

2008-04-19 @ 11:26:28
URL: http://belllla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0