home sweet home

hemma från luxenburg nu då. vart en riktigt lång dag asså! gick upp vid 4 för att åka till flygplatsen. seegt! men själva tävlandet gick över förväntat :D riktigt skoj! hade förhoppningar om kanske några finaler liksom om ens det :P men så kommer jag hem med en 2a plats, (100 fj-pers med 1 sek och slog ettt 28 år gammalt  juniorklubbrekord;D), en 3e plats, (200me, pers och slog mitt juniorklubbrekord), en 4e plats(3 jävla 100-delar från bronset, men pers med ngra 100-delar och klubbrekord! ellis´s klubbrekord ;D stolt!)
så det känns bra inför helgens tävling, ser fram emot det :)
annars var väl luxenburg-besöket lite till och från. fanns ju vissa roliga människor där och lärde förstås känna nya som alltid är kul :) sen kan man väl sammanfatta det som "femtehjulet eller insest" jag är glad att vara hemma och prata med min christian igen :) vart så glad när jag såg honom, och john idag på badet. de log deras största leenden emot mig :) aaw, i love you!

varför? varför ska det alltid sluta så? man märker vilka som de riktiga vännerna är. de riktiga vännerna viker inte ner sig, de finns där för en, oavsett vad! och om den skulle göra fel kommer den och ber om förlåtelse eller så. fan!


men nu är jag sjukt trött. vart uppe sen 4a liksom. blir att sova tidigt, men först lite svullande :) har gjort mig förtjänt av det nu :)

svik aldrig en äkta vän!


Kommentarer
Postat av: garvfjortis

congratzz sweetie! saknar dig evv.

2008-04-28 @ 21:09:36
URL: http://beerg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0