jag var uppsnärjd i det blå hela tiden

sitter i skolan och gör projekt arbetet. väntar på att saras kultur lektion ska ta slut så hon kan hjälpa lite :) sen blir det  kanske sola idag med :) och träning. skönt att komma tillbaka till 25 bassängen igen :D
en dag kvar i skolan den här veckan. känns riktigt bra., men känns riktigt dåligt att det är så mycket nu framöver, måste ta med mig massa plugg till göteborg :S hur ska jag hinna?!

pratade med karin igår, riktigt länge sen! det var väldigt skönt, kunde få ut massa och det kunde nog hon med :) tacktacktack :) i sommar blir det förhoppningsvis äventyr tillsammans :) <3

jag vart riktigt nere igår kväll. efter att jag vaknade på soffan på kvällen. lucky, happy, free - den är den som piggade upp min dag igår, men blir glad av att höra den :) tack vännen!

varför ska jag alltid ha på mig en vit tröja när jag äter spagetti och köttfärsås?? förstörde ännu en till tröja igår! fan jag är nog bäst på att kladda ner vita tröjor med köttfärsås xD irriterande, ska börja med hacklapp tror jag :) dagens i-lands problem xD


Kommentarer
Postat av: karin

det ska vi! det måste vi! äventyr i mängder :) btw, mitt hår är typ oranget eller nått i den stilen, HAHA.. kommer ihåg för ett årsen, maj månad syntes vi 3 helger av 4.. det var tider det!

2008-04-29 @ 15:32:54
URL: http://beerg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0