last man standing

sitter och kollar på vm. visste inte ens att det va nu så slår man på tvn så äre vm, inte så ofta :P haha. inte så många svenskar med men, det ger en lite push eller va man ska säga. jag vill typ tävla, tävla bra igen!
roligaste träningen idag xD (ni som inte är simmare kommer nog inte förstå så mycket:P) såg inte direkt fram emot det först, men det ändrades snabbt :) överasknings syra! började med att simma en 150a, jag medley. gick ganska bra, 3 sek över bästa. (simmade bara in 400). sen en 100 fr, och i varje vändning skulle man häva sig upp på kanten och göra 10 armhävningar. aa, snaka om syra. sjukt slut i kroppen, men ändå sjukt kul. min tränare vart typ rädd och trodde jag skulle dyka in i kanten för jag va så trött xD efter det körde vi en 50a fj. men när man simmat 25 skulle man häva sig upp på kanten och springa bort tillbaka där man startade och dyka i och köra 25 till x) roligaste passet på länge! inte så kul för linda kanske som halka när vi skulle springa och slog i knäna :P
sen kollar jag vm nu, man blir inte mer än peppad :) känns bra!
jimi va på träningen idag också. kul att se honom igen. man blir så glad :) han är vår nya ass-coatch som vi kallar det :) (Y)
BRONS PÅ KILLARNA NYSS I LAGKAPPEN :D

last man standing har börjat på skolan idag :) ångrar att jag inte anmälde mig, fan va sa jag tess ;) för er som inte vet vad det är: alla som anmäler sig skrivs upp på olika lappar. sen får man ett namn, och den personen ska man döda, med hjälp av en tandborste som man slår på personen, axlarna och uppåt. när man har dödat en person får man sen dens lapp och ska sedan döda den personen. tillslut blir det en person kvar, vinner en ipod :)
det var så sjukt kul att titta på. 3orna gick runt med luvor och masker för ansikterna, 1orna sprang runt och skrev av schema och jaga varandra. sen har vi 2orna som va smarta ;) haha nedå men.. bytte kläder och massa. john vart total lurad ;P haha. lite roligt för tvillingarna också, som kan lura personer eftersom ingen ser skillnad på dom :P
slutade dock inte så bra för jacke idag, fick massa sår, blödde i huvet och grejer. men går man in för det så gör man xD

ska plugga nu. prov imorgon.
sen ska vi på stan under psykologin och leta efter reklam som speglar sex eller ngt :P haha.
take care, love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0