lev i nuet

acceptera, det går inte att älta allt. vi lever här och nu!
snackade om det på mental träningen. vi människor går och ältar allting så mycket, men vad får vi ut av det? ingenting! sprider bara dåliga vibbar liksom. som om man fått punka på cykeln, varför gå och svära över det? det har liksom hänt. kan inte spola tillbaka tiden, bara inse.
och man lever här och nu! man ska ta en sak i taget liksom, "när jag dricker te så dricker jag te" - lite så :P inte tänka på vad som händer om 5 min, imorgon, om ett år eller så. lev i nuet!
det sas många riktigt bra saker ikväll, som man verkligen borde ta till sig, gäller nog inte bara mig.



It's not always easy,
And sometimes life can be deceiving,
I'll tell you one thing, its always better when we're together

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0