lurad

igår fick jag brev från skatteverket. hoho, tänkte jag, nu blir jag rik ;) men det var tvärtom, ränta! på samhällen för ett år sen, när vi läste ekonomi, så tog vår lärare reda på att om man tjänade under 18000 behövde man inte betala skatt. därför trodde jag att jag skulle få massa pengar tillbaka, för jag tjänade 17½tusen förra året, men står det inte att jag ska betala in över 800 spänn eller?? ae, jag vart inte glad då direkt.. plus att jag redan hade skattat lite. så på 17000 behövde jag skatta över 1000, grymma värld :P haha..


upptäckte nyss att jag inte jobbar i helgen heller :) kan det bli mycket bättre? :) då kanske jag kommer ikapp i skolan lite. brabra :D
nu har jag en ledig helg. sen blir det 3 på raken med simning:
19-20 april - motala
24-28 april - luxenburg
1-4 maj - göteborg
lite mycket nu på en gång. men ser fram emot det :) speciellt göteborg, där har man alltid roligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0