ny stil?

bytte stil på bloggen. alla har så coola bloggar, men jag vet inte hur man gör. är inte värsta bloggaren direkt :P men har sina stunder bara liksom..

vaknade tidigt idag, åkte in till stan med mamma, pappa och sebbe. hittade ett par byxor som jag vart kär i men fanns inte i min storlek så klart, så fick testa ett par andra, inte lika snygga, och inte min stil.. så vågade inte köpa dom :P haha. jag vill ha en såndär cool stil, som folk på stan ba: oh fan va cool hon va :P typ så, haha.
pratade om thailand idag med. mamma fyller 50 samma år som jag fyller 20, så vi har snackat om att åka till thailand. plus att sara och hennes familj ska dit senare, så hoppas vi skulle kunna åka dit samtidigt, inte för jag tror det blir något, men jag kan ju alltid hoppas :)

image92
hittade ett gammalt usb med massa gamla bilder. som den här, den är typ från 8an eller något. det ser fan inte ut som jag :O vissa bilder gav mig ett riktigt gott skratt i alla fall xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0