so close no matter how far

ligger i min sköna säng nu, med tens-apparaten, har haft så ont i foten idag :/ men nu har jag nästan packa klart allt :) skönt. fick massa gjort ikväll :) först träning, sen åkte jag och linda och handla mat. så blev det grillning hos chrillsan, med lite roligt folk :) sen stack jag hem packade och fixade och trixade :D

blev halvars idag också, med sara :) en solig sag tillsammans med sara det leder alltid till halvars ;) gott!

idag i skolan fick jag ett brav från christin. värsta coola rimmet hon hade gjort, inbjudan till hennes student :D fränt! sen när jag kom hem hade jag fått post :) inte ofta man får det liksom, bara lönebesked :P haha. började as garva redan innan jag öppnat det eftersom jag bor på ånestadsgatan och på kortet stod det åsnegatan xD fattade då vem som hade skickat det, bella! :) öppnade det och läste, kände verkligen hur jag började le jätte stort, sen visste jag verkligen inte om jag skull skratta eller gråta. så fint :) sen va det även ett fint kort på henne och mig. so close no matter how far! - det är vi! det var en av de finaste sakerna någon gjort till mig :) bella, du är så älskad!
och imorgon åker jag till göteborg och förhoppningsvis hinner jag träffa den lilla honungsfisen :D
image95

förövrigt fick jag ett väldigt fint sms idag :) vart jätte glad! och ok, jag är kanske inte såå bra på att skriva fina sms ;) - you know who you´re!

kommer hem söndag natt. call me gärna :)
good luck to me!!

Kommentarer
Postat av: Bella.

Haha, åsenagatan låter mycket coolare ;) bra att det kom fram. ses sen hoppas jag xD love you.

2008-05-01 @ 18:47:19
URL: http://belllla.blogg.se
Postat av: Bella.

Haha, det har du rätt i gumman :) ska vi alltså tacka misja? ;) haha, nej men man vet aldrig. men är glad att det blev såhär iallafall :D. älskar dig.

2008-05-05 @ 17:24:48
URL: http://belllla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0