sockerplast

joo men min familj va ju väldigt normal ikväll, som alltid. nyss satt mamma framför datan och lyssnade på björn rosenströms sockerplast och sjöng med, sjöng med dom sista orden i varje mening med väärsta basrösten xD jag har nog aldriig hört något så fult asså. hemskt! xD sen går hon runt och berättar för mig och sebbe att hon faktiskt hade vita sockerplast när hon gick i skolan... ni skulle garva sönder om ni såg henne x)

nu ska jag sova :) finns inget skönare än att sova, skulle kunna gå i ide lite då och då. bara sova bort allt, skolan och allt :P behöver min skönhets sömn inatt så jag vaknar och är riktigt vacker imorgon x) GOD NATT

NYTT MOBIL NUMMER!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0