sol

ännu en solig dag :) fast lite kallare idag tyvärr, men ändå jäävligt skönt!
cyklade till skolan, första gången i år :) riktigt skönt. sen hade jag bara två lektioner. så efter dom så åkte jag till hagagymnasiet och hälsade på mina små vänner :) (efter att linda tjatat ;D) träffade många från the old 9D, väldiigt trevligt, samt mycket mer folk :)
efter det umgicks jag lite med arvid. blev glass i solskenet, sen åkte vi till wasaparken och la oss och lyssna på håkan :) det kallar jag sommar. riktigt trevligt :)

kan ni inte försöka hålla vissa saker för er själva. jag vet att inte jag är för bra på det, men jag har bättrat mig. ni märker inte att människor runt om blir lidande. ta en sak i taget, tänk inte på vad som händer om en vecka eller imorgon eller så. säger inte att jag är perfekt för det, verkligen inte, men försök bara hålla det för er själva.


på torsdag flyger jag till luxenburg för er som inte visste det :P fick titta på startlistan idag, såg bättre ut än vad jag trodde :) ska göra det bästa utav det! allt bliir ju liksom vad man gör det till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0