why you?

såg nyss 27 dresses. jag och linda tänkte se den för ett tag sen på bio, men den verkade så sjukt dålig så såg dne inte. men den var faktiskt riktigt bra :) brukar tycka att de flesta kärleksfilmer är överdrivna, men den här gillade jag :) se den!
but why you?? har lovat mig själv att inte falla in i det igen, men det är svårt. nu när allt har gått bra, skärp mig!

bröllop. asså jag tror jag har lite smått skräck för det nästan. jag, tessan, vickan och sara har suttit i skolan och snackat om det. dom har värsta planerna och vet nästan exakt hur de vill ha det. jag blir rädd när jag tänker på det nästan. är det normalt eller? det är liksom alla flickors dröm, men inte för mig :P men jag behöver ju inte oroa mig nu direkt, har inte tänkt att gifta mig nu precis :P haha.
ae undrar vem jag gifter mig med, och om jag ens gör det :P fan va coolt, om 10 år, då är jag 27, 28 nästan, va fan gör jag då? tänker ju inte bo hemma och jobba i cafeterian på badet direkt :P och gravid.. jag?? :O haha, kan inte ens tänka mig :P ae va mardrömmar jag kommer ha inatt xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0