Du gjorde mig till den jag är

Sitter och väntar in jobbet nu typ. Färdigpackad, eller aa typ.. Helge påminde mig dock om att det var OSfinalerna så det blir väl att försöka hinna se det lite innan jag far mot jobbet. Ingen svensk som simmar, men Phelps ;)
Direkt efter jobbet drar jag dårå iväg neråt. Blir hotell eller något för mig och mamma, (trångt om alla skulle bo hos Jolle).
Jag är så duktig på att tänka tillbaka, för duktig! Visst, vissa fördelar kan det ha, men oftast inte. Lär mig lev i nuet!

Det finns mycket i livet som man ångrar.
Det här är en sak jag ångrar högt,
det gav sina konsekvenser, det gav sina sår..


Kommentarer
Postat av: karin

såndär är jag också, jag kan inte leva i nuet, tänker på alla konsekvenser innan de inträffat. vet inte om du menar likadant, men tror jag vet din känsla :P det är extremt jobbigt vissa gånger. hoppas allting är bra med dig eve! saknar dig sötnos, finns här<3 PUSs

2008-08-11 @ 20:42:08
URL: http://beerg.blogg.se/
Postat av: Bella.

Jag älskar dig.

2008-08-12 @ 11:34:24
URL: http://belllla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0