Första skoldagen i sista året

Hm, det för ändras fort det här. Igår kände jag mig som världens lyckligaste människa och idag vaknade jag "på fel sida". Var sur för allting idag. Kände att jag bara ville hem och begrava mig i min säng för ett tag.
Tog mig alla fall i kragen och åkte ner till stan och träffade Sara för lite shopping. Träffade även Christin och Sanna på en liten förmiddagsfika innan gångvägen till skolan.
När man kommer tillbaka till skolan efter ett "långt" sommarlov brukar man vara så spänd på att träffa alla igen. Men inte idag, surheten steg mig över huvudet. Men jag försökte göra det bästa av situationen..

Har förövrigt fått ett bajsigt schema, enligt mig själv. Men alla andra tycker det är jättebra(?) Kan jag verkligen blivit så sjukt skoltrött??

Simmade passet själv idag. Kände inte för något annat. Sen blev det rusning till bussen och snabbt hem. Och nu middag och snart jobb. En riktigt surhetsdag!

Dåligt inlägg, tyckte synd om er som läste det xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0