Man vet inte vad man har

förän man har förlorat det.

Det blev en liten simtur med Saris idag. Som sagt en liten simtur, sen resten lek :) Väldigt roligt, som barn på nytt!
Annars har det mest varit en lugn dag. En sväng på stan med, för lite ätande på Gu' va gott.
Hemma städade jag, började läsa i boken som jag lånade i förrgår och bakade! Hittade halvt på eget muffinsrecept. Två olika, dom ena smaka skit, men jag lovar min lillebror kommer tycka om dom för vi har så olika smak när det gäller sånt, men dom andra vart rätt goda :) Totalt 3 av 5 toasters!



Skåne&Danmark nästa vecka, hoppas det bjuds på sol och värme. Då är jag nöjd :)

I hope that it gets better as we go


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0