Skåneland

Sitter i Jolles lägenhet. Proppmätt av pizzan vi åt nyss.
Har hunnit med ganska mycket på dessa två dagar. Igår "shoppingrunda" i Kristianstad. Hittade faktiskt tå väskor och en tröja som jag ska köpa senare i veckan :) Tränade sen på kvällen med KSLS. Typ deras B-grupp tror jag det var. Ganska skönt trots att jag bara tränat ett gympass på tre veckor nu. Lite jobbigt med så mycket fjäril bara, och vi fick straff med en 100fj på tid :P Blir även träning imorgon, fast då med A-gruppen :)
Idag skulle vi över till Danmark men det hann vi inte med. Stannade i Burlöv för shopping och likaså i Malmö. Sen skulle vi hem men pappa körde nån omväg så vi hamnade i Ystad så det blev att gå lite där med. Tycker inte om någon av städerna från idag, tråkiga städer :P

Orkade inte gå upp och kolla simningarna inatt. Vänd mig bara och somna om. Inatt ska jag kolla alla fall! :) Phelps är såååååååå grym!


Ska snart åka till mitt och mammas lilla hus som vi sover i :) As fint!
Kommer nog hem söndag/måndag ser det ut som nu :)
(Blir väldigt glad för småfina sms fortfrande ;D haha)

Kommentarer
Postat av: Anonym

M, riktigt fejn :D.

2008-08-13 @ 16:28:49
URL: http://belllla.blogg.se/
Postat av: karin

yes, snart är någon 18 ;) <3

2008-08-16 @ 18:20:43
URL: http://beerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0