Turkiet


Hemkommen från Turkiet och Göteborg nu. Riktigt lyckad semester må jag säga. Lite jopbbigt bara att biljetterna gick ner över 2000 kronor bara 2 dagar efter att vi bokat biljetterna. Men det är absolut inget jag ångrar!
Kort sagt: Deniz släkt, två båtutflyckter, sol och bad, värme, 'förförlovning', biljard, grekland.
Orkar inte dra allt, och ni skulle väl inte orka läsa om det heller, men det var nog den bästa resan i mitt liv :) och sällskapet kunde inte vara mycket bättre!
På hemvägen flagade mina axlar sönder, och på bussresan från göteborg till norrköping flagade de ännu mer, plus bröstet och näsan. Tyvärr! Inte konstigt efter att vara 7 dagar i stekande sol från detta sverige-sommarväder. Termometern kom upp på 53 grader sista dagen! Men som sagt en riktigt lyckad resa :)

Kommentarer
Postat av: sannapanna

kul och höra att du haft det bra lillskit! :D

2008-08-04 @ 01:14:46
URL: http://susannagunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0