Världen förtjänar inte dig


Det blev en mysig kväll igår med Linda, Chrills, Bob Dylan och två uppätna chipspåsar. Filmen var dock inte den bästa, så  det blev att bege sig hemmåt innan den ens hade slutat. Trots det var det en välbehövlig kväll med mycket skratt :)

Vaknade 9 imorse och träningsvärken gjorde det inte lättare att stiga upp ur sängen. Det var förvånansvärt skönt att vakna till väckarklockan och stiga upp helt trött. Long long time ago.
Ska snart dra mig neråt badet för lite simning med Sara. Gissar på att det inte blir så många meter men ändå, tanken som räknas!

Missförstånd hit, missförstånd dit. Ta inte åt er av allt som sägs och hörs.
Det är inte alltid riktat åt er..

OS halvt igång, ingen invigning än men damerna har redan hunnit förlorat en fotbollsmatch mot hemmanationen. Men man förväntade sig väl inget annat.

För du är det finaste jag vet
när allt annat här
är falskt och fel
och jag går bara ner mig
för det är så jag säger det
du är det finaste jag vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0