Födelsedagsfirande

Det blev ett lyckat födelsedagsfirande igår. Såg nån film, little sunshine nånting, som spred lite deppiga känslor. Om en familj som var bara helt stel och deppig. Men slutet gott allting gott, eller?
Tjejerna gjorde mig på bättre humör alla fall.
Det andra som räddade min dag, som nästan alla dagar, var Deniz. Fick verkligen lätta på hjärtat igår, saker som jag inte hade någon att prata om med. Jag är verkligen lyckligt lottad. Jag skiter totalt i vad folk säger, jag bryr mig inte, FÖR JAG ÄR KÄR på riktigt! Och ni som inte unnar mig det, håll det för er själva!

Vet inte om jag ska ha en lugn dag idag med. Funderar på att dra mig till gymmet, och fixa med lite smått&gott här hemma. Men kvällen är svart.
Helgen blir fullspäckad med jobb alla fall. Och direkt efter jobbet far jag och familjen ner mot skåne-land till Jolles lägenhet i Kristianstad, sen blir det även Malmö och Danmark. Bara umgås med familjen, som jag inte gjort på länge, ska bli riktigt skönt :)

Kommentarer
Postat av: Deniesé

Det blev en lyckad kväll igår :) Som även mig på bättre humör. :)

Är det folk som inte unnar er glädje när ni är tsm? :O Ni är ju hur söta som helst så ja tycker inte du ska bry dig om dom eve!

2008-08-06 @ 13:52:06
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0