Sharing everything you do

Lämnade Kristianstad och Skåne i fredags, och åkte till götet.

I Torsdags tog vi tåget över till Danmark, Köpenhamn, och vandrade runt på Ströget. Och i Onsdags var vi i Åhus, inget direkt badväder för det blåste förjävla mycket där nere, men riktigt bra glassväder :)
Tränade som sagt lite med klubben där nere(KSLS), bra att jag tar tag i det nån gång. Ett teknikpass, massa fjäril, och ett konditionspass(kändes som jag inte tappat så mycket faktiskt!!!). Positivt. Det negativa var väl att simmarna, alla fall tjejerna, trodde att jag och Sebbe var tvillingar. Det tar jag INTE som en komplimang xD Speciellt inte när de frågar hur gammal jag är och jag svarar 18. Nästan alla tappa hackorna och sa "oj, trodde du var ungefär lika gammal som oss". Då var jag ju tvungen att fråga hur gammal de var, så svarar en jätte glatt: "Jag är 14! :)"....

Sitter i Deniz lägenhet nu och kollar OS medans han jobbar. Åker hem imorgon och då blir det träning direkt när jag kommer hem :) Ska bli riktigt kul att träffa alla igen!
Imorgon är en annan viktig dag... KARIN BLIR 18 ÅR!

Denna dag är också en viktig dag... 3 månader :) <3


Kommentarer
Postat av: karin

:) grattis till 3månader sötnos! wie, japp karin blir 18;) maha<3

2008-08-17 @ 19:06:56
URL: http://beerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0