What a day for a daydreamer

Natten spenderades i gästrummet hos Niklassons. Hade inte varit så välstädat om det var jag bodde där själv i 2 veckor. Började kvällen med ett försök till att se Hancock, men när det slutade fungera efter typ 20 minuter bestämde vi oss, Vickan jag och Sara, för att ta bilen in till stan för lite utebio. Förtollad, bättre än vad jag förväntat mig.

Åkte hem tidigt imorse eftersom en viss fröken skulle till sommarskolan. Så idag blir det bara en slappdag tror jag. Kanske drar förbi badet och tränar lite, det är välbehövligt just nu!

What a day for a daydreamer

Snart drar skolan igång också. Bara ett år kvar, man ska se det positivt. Ett jävla år sen ut i det fria! Frackveckan börjar då med, niice :) men det är så mycket man vill hinna göra innan skolan börjar, för kort sommarlov helt enkelt!
Måste leta jobb också, pengarna flyger iväg nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0