A dream come true

Och då var jag även hemma från Göteborg.
Fredagen bestod mest av en bilfärd då jag bara satt och lyssnade på tennisen på radion. Alltså fatta 5 timmar tennis! Jag hade dött, i alla fall i den formen jag är i nu xD
Blev mycket shopping i helgen med, och jag kan inte säga att jag slösade några pengar. Hittade värsta bra fynden och jag är nöjd med allt jag köpte med! :) Två par skor, sovlinne, övertröja, linne, örhängen för under 600 spänn! Sen hittade jag även lite träningsgrejer i skåne som också var skit billgt :D yeey jag är bra!


Pappa i Ystad. "Bo i Skåne". För er som inte känner min pappa så heter han Bo :)

Helgen spenderades hos Deniz. Min familj följde med dit på kvällsfika, frukost(fanns ingen frukost på deras vandrarhem), och middag. Trevligt, trevligt.
Blev även bio, mini-middag vid sjön, bad, med mera. Såg Donkey punch, skärck/porr typ. Den var väl inte så himla grym, men den var den bästa filmen jag sett på bio med Deniz :P(Inte så konstigt när vi bara sett 1408 och den super dåliga där vinden dödade alla och som jag inte minns namnet på ).

Träningen drog igång idag. Lite segt, känns att man vart ledig i en månad, men inte så himla farligt ändå. Och imorgon blir det skola. Upprop vid 2(tror jag, ingen vet när vi börjar typ :S), innan jack-jakt med sarisen på stan och efteråt en skitsnackis-fika med tjejerna :)

Jag är verkligen världens lyckligaste människa just nu känns det som :) Gårdagskvällen fick mig att inse många saker. Viktiga saker. Som jag aldrig, och då menar jag aldrig, kommer lämna ifrån mig. Känslorna igår och idag är obeskrivliga. Jag hoppas min dröm går i uppfyllelse :)

Kommentarer
Postat av: karin

BO I SKÅNE - hahahhahhahaha underbaart

2008-08-18 @ 22:18:39
URL: http://beerg.blogg.se/
Postat av: sanna

blir glad över att höra att du är världens lyckligaste människa :) <3

2008-08-19 @ 01:14:24
URL: http://susannagunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0