förbättrad eve

hade bara en lektion idag. matte. så nu har jag ingen lektion på två och en halv vecka typ :)
när jag kom till skolan idag, vid 10 typ, hade jag precis missat chokladbolls-ätar-tävlingen :P faan, hade vart jävligt roligt att sett asså..

efter skolan åkte jag och sara till stan, köpte med oss pasta, kyckling, baguette och gjorde mat hemma i lisas lägenhet :) gott vart det :) trevlans. sen delade vi 'lika' på lisas glass som hon hade ;) haha. kollade våra bästa år också, börjar få in dom på det spåret lite kanske ;) mohahah.

hade snack med frida nyss. min mentala tränare eller va man ska säga. ett riktigt bra samtal. fick mig att tänka massa när jag åkte hem, och nu ska jag lova mig lite saker för att bli en bättre människa. jag lovade frida att sluta säga "vet inte" och "kanske" så mycket som jag gör nu. ska istället våga säga vad jag tycker. våga stå för det jag tycker! ska också bjuda mer på mig själv. under senaste tiden har jag typ börjat isolera mig eller vad man ska säga. stänger mig ute från saker. så ska det inte va! ska försöka börja våga mer! tror det är väldigt bra att lova det nu, när jag åker bort på söndag natt. där ska jag ta tag i det :) sen kommer jag hem som en "ny" glad människa :D en förbättrad eve!

som sagt. söndag natt, halv 3, åker vi från norrköping mot arlanda och sedan mot usa :) minne för livet! ska bara se till och bli frisk nu i helgen. sen ska jag börja träna igen i miami. träna bra, riktigt bra. satsa inför sm i norrköping i sommar :)

Kommentarer
Postat av: STJÄRN

JAG SAKNAR DIG SAKNAR DIG SAKNAR DIG!

2008-02-26 @ 13:08:44
URL: http://belllla.blogg.se
Postat av: Frida

Oj, fina rader där. Kram

2008-10-06 @ 10:28:27
URL: http://fashionvision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0