fräckis

träffade stoffe imorse :D alltid lika roligt! känns som det var evigheter sen, fast det var bara en och en halv vecka typ :P haha.. tror jag.
på lunchen åkte jag in med flickorna till stan och käkade på fräcka fröken! aw mycket trevligt, och gott :) deras sallad, (och greken) är något speciellt asså!

dagens minus får min psykologi lärare. asså seriöst något fel måste det ju va? mens idag eller? jag kom fram, och frågade om jag hade missat mycket när jag borta, om dte var något speciellt som jag skulle läsa ikapp eller så. "nej då. gick det bra då.. och lalala" :) sen när jag sa att jag åkte till usa på träningsläger nästa vecka, ja då fick han väl värsta mens attacken eller ngt. shiet aldrig sett honom så, men visst har haft honom typ 3 lektionr innan eller ngt. typ "du missar hela kursen, när du kommer hem får vi se om vi ens kan låta dig gå kvar" eller ngt i den stilen. han är väldigt svår att förstå men det var så jag tog den. ofta jag inte kan läsa klart min kurs för det? jag missar totalt 4 lektion för jsm, sjuk och miami! är det mycket eller på en hel kurs eller?? nog om det..

idag simmade jag. typ 700 meter. jo man märker ju att man är sjuk. kände mig som en tjockis som hade sämsta vattenläget, typ låg på botten och simmade.. haha lite överdrivet men ;) innan tappade jag rösten igen.. och efter pratade jag som en kratta typ, lät förjävligt. och jag som skulle tävla ett lopp på lördag, kanske klarar det ändå?!


isabel svensson, en människa som ingen annan! jag är så glad att jag har dig. sitter och tänker på dig nu, på våra minnen, det gör mig så lycklig att veta att jag har dig vid min sida. so close no matter how far!


vad är det för fel på mig? skulle nog aldrig kunna tacka nej om det hände igen, vilket jag borde! intalar mig själv att stå emot och inte fortsätta. men varför kommer människan upp i ens tankar?bajs på dig!

nu ska jag tjocka i mig mer nötter :)
soon a fat ass ;)
your eve


Kommentarer
Postat av: starsis.

Gumman... vad glad jag blir :) vid dig vid min sida blir jag också lycklig! är gladast av alla att jag har dig! alltid du&jag syster.

2008-02-07 @ 20:24:58
URL: http://belllla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0