home from the states

hemma igen. miami resan var verkligen ett minne för livet. otroligt roligt och coolt!
dit resan va sjukt seg, typ 3 timmars flyg till paris sen 10 timmar till miami. och sen tog det väldans tid innan vi hittade hotellet. hotellet låg precis vid stranden, kunde inte bo närmare.
de första 2 dagarna va det typ storm/tornado. inte för kul, men sen kom solen och alla stekte ;) xD
åkte till everglades och kollade på krokodiler och sköldpaddor och sånt. asså fatta jag va 2 cm från en livs levande krokodil!
vi va också på universal studio. åkte bland annat hulken, som är typ ne av världens 10 bästa bergodalbana, eller ngt sånt. jävligt ballt va det! det är något som alla borde åka till :)
sen åkte vi till någon nationalpark en dag med, sola, bada, umgicks. och åte kanot. haha trodde jag och chrillsan skulle tippa över ibland, men det var faktisk ponta och koskit som plumsade i vattnet xD as garv!

det va ett riktigt lyckat läger. bästa nånsin tror jag, nästan. fast regnade en hel del, eller kändes som det iaf. sen va det inte så kul när chrills åkte in på akuten, men sån tur va det inte så farligt :) jävla geting eller va det va, de alla borde dö!
och sen är min resväska borta :( jävla flygbolag. jag gissar på att det är dom där sega sliskiga fransmännen som yrat bort den. så nu sitter jag och väntar på att telefonen ska ringa så jag an få min väska :P haha

ligger efter i skolan nu med, så måste plugga som ett djur ikväll/natt. komme rinte orka med skolan imorgon tror jag, liite tidomställning är dte ju liksom men det är smällar man får ta.

just det! pota fyllde 18 medans vi va borta :) finaste presenterna fick han. et par XXXL kalsonger, (asså verkligen gigantiska) där det stod: av alla mina talanger är fjärta min bästa. fast på engelska då :P den fick han en fin fin öltratt, men som vi inte kunde använda :/ ;P hahaha. sen fick han simutrustning. ett par skit fula oranga simglasögon och ett par badbyxor i string med amerikansa flaggan på. som han simmade i under passet :) hhahah xD

ne får berätta mer om usa någon annan gång! finns sjukt mycket att säga asså :D men ska sova nu sen plugga :)

"sweish girls are the most beatiful girls in the world"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0