hoome

ligger hemma i sängen. har knappt rest mig ur den idag. mår förjävligt. vakna med as ont i halsen och örat är helt cp. det piper och gör ont..
sara ringde och väckte mig. det var tur för jag började precis drömma om.. kemi! fan det va hemskt ;) tack sara!

i onsdags åkte vi iväg till uddevalla, jsm :) detta mästerskapet var roligt :) gillade inte simhallen, men det blir vad man gör det till ;) tog typ 4 långa timmar, sen kom vi till hotellet och sne åkte vi till den tråånga simhallen. de första jag träffar där är hela skellefte sim :) länge sen man såg dem, kul!
vädret har vart helt sjuk under veckan asså. först va dt ganska bra, sen vart det strom och översvämning runt nästan hela vårt hotell :S sen dagen efter böja det snöa gärnet.. och sen blask som blev is..
tävlandet gick bra. började med 50br xD blev pers och klättreade placeringar, inget mer att säga om det ;P sen va det 100 fj, dåligt men tog mig vidare till semin som jag simmade senare på kvällen vilket gick bra, pers och vidare till final :) så simmade vi lag med som inte givk bra..100 fj finalen gick sisådär.. slutade på enn 7e plats men en hundradel sämre än i semin..
sen simmade jag också 50 fr. litet pers och vidare till semifinal, men ströck mig. 100fr gick jag också vidare till semin men ingen bra tid. men ströck mig där med.. 100 me, vidare till semi, som jag simmade 5 minuter efter 100fj finalen, tangerade perset och vidare till final. i finalen persade jag med bara 2 tiondelar och slutade 6a. 200 medley gick skit, 4 eller 6 sek över pers.. ingen final där inte.. men det fick jag taigen sen med starten på 50 laget i finalen där jag persade och gick inder 27 första gången på start :)
lyckad helg :)
träffade även väldigt mycket roligt folk :) bella va där :) <3 även karin :D och sen bobbe, timpo kom förbi, lina som simma skit bra och massa mer :) john blev vår nya massör över helgen :) riktigt bra på att skaka baklår ska jag bara säga!! haha xD och linda tappade bort sin kamera :( not fun'

hemvägen va seg. när jag äntligen somna kom ett stort rådjur springnde över vägen och tränaren fick tv'ärbromsa. sen mc donalds, gillar inte det för mkt längre :/ sen kom vi hem vid 12-halv 1. somna typ direkt..

kollade nyss ciao bella. inget bra.. kunde vart några andra skådespelare tycker jag så hade den nog vart lite bättre :/ men men.. nu ska jag sova :) night!

Kommentarer
Postat av: karin

du är så duktig så evelina, min lilla sprinter! har övergett mig på de långa sakerna.. dålig stil ;) saknar dig redan :( pussssssssss

2008-02-05 @ 21:26:01
URL: http://beerg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0