LIFE IS A SONG

har inte kommit in i den svenska tiden än, eller va man säger. somnade typ 8 igår kväll sen vaknade jag 1 inatt och gick för jag trodde det var morgonträning. sen när jag upptäckte att det va 4 timmar kvar gick jag och la mig igen, men kunde inte somna. skit pigg! försöker komma i fas :P

hade bara en lektion idag. matte, fattar inte mycket utav derivata asså.. sen åkte jag och sara iaf till stan för shopping. vart en hel del :) sara hittade jeans och två t-shirts. mycket fint :) själv köpte jag en jacka, t-shirt, skor. iförr går shoppade jag också ett par skor och ett par byxor. så jag har skit mycket nya kläder nu :) shoppade liksom massa i usa: 11 par trosor, 2 bh, 2 sport bh, (7 tröjor till andra), typ 7-8 tröjor, 1 jeans, 1 shorts, 1 sov-kalsonger elle va man ska kalla dom, väska, parfym.. tror det va allt :P
rensade garderoben lite snabbt idag också. ut med det gamla och in med det nya, det känns fett bra :D imorgon blir det kanske ännu mer shopping xD sara måste hitta ett par skor, och jag måste köpa mig minneskort till telefonen :)


ikväll har jag bara vart hemma, myspys med familjen typ. försöka ändra dygnet. det va nog bättre det, att stanna hemma än ränna ute. imorgon blir det också myspys med sara och sanna kanske :) <3

you're million miles away. fan va jag tycker om dig! so close no matter how far!
isabel :) förresten hon kommer nog hem till mig om typ 2 veckor :) älskar min bäste vän

alla som man träffar just nu får man kommentaren "fan neger eller?" av just nu. men då har ni inte sett chrille! :P
just nu går simningen trögt. mina fötter är helt cp och min sjukgymnast är ledig i ett år till :/ ser inte ljust ut. men jag har christian vid min sida som gör passen så mycket roligare :) tack min vän <3 tack mina vänner <3



OVER AND OUT!

Kommentarer
Postat av: star

Hih, jag tyckeer om dig mer mer mer. du är bäst gumman och du anar inte hur saknad du är

2008-03-01 @ 10:59:53
URL: http://belllla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0