sjuksjuksjuk

just nu går det inte se positivt på något, känns det som. fortfarande sjuk. men tvingade iväg mig själv till skolan idag. det var nog ganska bra. mådde bättre sen under dagen. tills nu typ då jag mår förjävligt igen. somnade nästan under middagen, och det  har jag aldrig gjort när jag suttit och ätit tidigare!
men det var kul att va tillbaka i skolan. se allas glada ansikten igen. fast va lite surt att börja med idrott som jag inte kunde va med på, volleyboll liksom :( skulle vart med om det inte va för min rygg. den är cp just nu.
haha sen under uppvärmningen tappade jag rösten xD fan så va det hela kvällen igår, ush hatar att vara sjuk!

men mamma ringde med ett glädjande besked idag att jag fått tid till någon massör :) så efter skolan åkte jag och mamma dit och jag fick för första gången i mitt liv finsk massage :P han va bra! eller kändes som det. han hittade massa fel, mest fel på röven typ XD hahah. gjorde skit ont, sen hade han laser eller ngt men det var bara skönt :)
sen gick jag och mamma och fika på lindahls :) mums. sen gick vi till badet för att snacka med coachen min :P fick gå till stan sen, shoppade två linnen och sen tillbaka till badet för att ha möte.. inget vidare.. fick sitta inne i simhallen med alla kläderna på, och trodde jag skulle svimma. kanske inte bra att sitta med massa kläder på sig i en varm fuktig simhall när man är sjuk *-)

men imorgon ska jag simma alla fall. vare sig det blir 2 meter eller så :P måste för jag ska tävla i helgen :P haha.

satt och kollade 24NT idag. lite weird tyckte jag att det var. visst det var kul att fedrik rosenberg (simmare 93a) fick va med. men han fick va med för han tog ett guld på NUSS. typ björn som tog brons på JSM, är inte det liite mer värt att filma eller? dont get it.. (ni som inte är simmare fattar nog inte men what ever ;P)

vissa människor har jag svårt att förstå mig på..

over and out :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0