vilken kväll

mamma kom nyss. igår börja hon också hosta och vart hes. kan jag ha smittat henne? :P haha. och nu tog hon tempen och hon hade över 39, fast hon känner sig typ bra. fan ja ska nog inte kolla va ja har xD tror jag börjat smitta lite för många kankse :S borde typ isolera mig. låsa in mig i en låda eller något..

får rycket på internet också. msn funkar inte, dont ask me why! och bilddagboken blir ju bara överbelastat. hatar sånt skit..


nu har jag bestämt mig. ska inte tävla i helgen. mamma och pappa tycker inte heller det. inte konstigt kanske :P
kom på att jag inte pratat i telefon så mycket nu de sista dagarna, a förutom nyss då deniz ringde bara för att se så jag levde :P haha, fan va jag lät asså, hate my röst! nee men har inte snackat i telefon typ, bra eller dåligt? har ju börjat prata mer nu. hatade det förut, men nu saknar man det nästan lite. weird asså! haha.


sitter och kollar på gay galan xD johan glans va med :D han är så skööön :D nu slutar det och jag ska väl sova.. imorgon har jag en lektion. skönt. fast matte i 2 timmar kanske inte är skönt.. EN LEKTION KVAR INNAN MIAMI, ae det känns skönt asså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0