Stockholm i mitt hjärta

For iväg på en tripp till huvudstaden idag tillsammans med Christin, och med storebror med, men han hamnade på en annan buss och umgick med sina vänner där istället. Väldigt mycket fikande och ätande, men vi är/var simmare -vi är vana vid mat. Sen blev det väldigt mycket shopping. Christin hade bestämt sig för en summa som hon inte fick överstiga, vilken hon kom upp i ganska snabbt.
Själv införskaffade jag mig: kjol, chinos, 2 tröjor, mössa, sjal, armband, halsband, örhänge, ring.. Tror det var allt. Chinos, min nya favorit klädsel, lika skönt som mjukisbyxor typ, men så mycket snyggare!
Sen träffade vi Henrik och Therese, gick till nån "skyltutställning", typ roliga skyltar som finns runt om i världen. Vissa var roligare än andra! Kolla bilddagboken.
En mycket mycket rolig dag med mycket shopping, motion och glädje :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0