Tiden går fort när man har roligt.

Länge sen man uppdaterade sig här. Men man har ju sina stunder.
Hänt väldigt mycket sen sist! Det största var väl i lördags då jag blev 18 år! :D Det är stort, inte för att det känns något speciellt annorlunda sen jag var 17 men det ska det nog inte. Jag är 18, ett steg närmare vuxenvärlden ;) om jag nånsin kommer dit xD
Dagen vart tillslut lyckad alla fall, vill inte säga annat :P Vaknade upp med min älskling bredvid mig, och umgicks med honom hela dagen! Så kom släkt och vänner på em, och det vart middag och gott :) Sen på kvällen bar det hem till Gunnarssons, och senare Hugo. Lite känslomässig kväll, men men. Som sagt, man har sina stunder!
Tack för alla som "uppvaktade" mig på min stora dag :) Och för alla dessa fina sms och sådär :) TACK TACK TACK!
Stoffe ringde nyss och grattade mig, något sent men det gjorde min dag :) <3
Och alla paket! Jag tycker det är fett pinsamt att stå framför massor med folk och öppna paket. Vet inte hur man ska reagera eftersom alla kollar på en, och om man ska riva upp paketen ell öppna dom fint.. Vilket i-lands problem xD Men mycket glad för alla presenterna, TV, pengar(över 30000:D),presentkort, smycken, film, plånbok, tavlor, underkläder(rätt så sexiga så fett pinsamt att öppna när hela släkten satt där xD), ännu mer flytta hemifrån-saker(de vill nog ha ut mig ur huset snart!), med mera :)

Var i Göteborg förra veckan och nu är Deniz med mig här. Åker hem imorgon. Men ses nästa vecka eftersom SM börjar då :D Kul, kul, kul!Sen SM-festen på söndagen, gaaah :D

Imorgon blir det kanske kareoke kväll tillsammans med christin och lite folk på pub vasa eller vad det hette. mys :)
På lördag åker vi till Stockholm också, för shopping! yeeey! :D


Kommentarer
Postat av: karin

fick du 30000?:O gaalet isåfall! hoppas din födelsedag var bra pluttan<3 men det verkar den ju ha varit :) ses nångång där runt SM hoppas jag, pysselipyss<3

2008-07-08 @ 22:33:04
URL: http://beerg.blogg.se/
Postat av: eve

jaa, chocken fick jag när jag öppnade det. trodde att jag skulle få pengar men inte så mycket :P :) jaa! du måste komma upp till mig vid sm :) och vara med på sm festen, kunde du inte bo och åka tillsammans med lina?? :D vill så gärna ha dig däär! <3<3

2008-07-10 @ 00:41:13
Postat av: faxe

grattis i efterskott evelina :)

2008-07-12 @ 21:41:03
URL: http://katarinaaaa.blogg.se/
Postat av: eve

tack faxe ;)

2008-07-19 @ 20:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0