Jag ska aldrig bli tandläkare!


Blev en väldigt rolig kväll igår. Efter träningen, som för övrigt gick väldigt dåligt(men håna intalade mig att det var inte så katastrofalt som jag trodde), cyklade jag ut till lindö och hem till Christin. Cyklade lite vilse påvägen, och då hjälpte det inte att ha en göteborgare i andra sidan av luren. Men kom fram tillslut och så vart det balbilder och studsmatta, tills vi for iväg på jakt efter lite snax. Sen var det dax för the ring! Lite skrik och lite gömma sig under filten(speciellt av malin och christin), men det hör till skräckfilmer. Mörkret utomhus skrämde mig lite så det vart två avsnitt med vänner innan jag satte mig på cykeln och for hemmåt. Tack för en superkväll tjejer :)

Nu sitter jag här med halva käften bedövad. Roligt, för när jag ler så ler jag bara på högersidan och vänster är helt normal. Efter de här senaste tandläkarbesöken är jag ännu mer emot tandläkare(inget illa ment mot margareta;D) Första gången fick 3-4 tandläkare gräva i munnen på mig och alla kom fram till att det inte behövdes göra något, men ändå säger min tandläkare att det är ett hål som jag måste laga. Så idag när jag kommer till folktandvården börjar hon gräva i munnen, ger mig bedövning och sedan kommer på att det inte är något hål, utan att jag bara hade väldigt djupa tänder. Så det blev bara att plasta tandjäveln.
Jag ska aldrig bli tandläkare- roligt jobb att sitta och gräva i främlingars munnar, jag säger som fisken i hitta nemo: människans mun är en motbjudande plats! Då trivs jag rejält mycket bättre i min lilla cafeteria!

Skulle hem till Chrills och glassa med honom vid hans pool idag, men det svenska vädret bjuder ju till riktigt ordentligt idag. Jag hatar svenskt sommarväder!

GRATTIS till ANTON, som tog körkort i veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0