Innan mörkret faller ska jag lämna några tomma rader

Precis hemkommen från en liten visit på pub Vasa tillsammans med Christin, hennes pojkvän och två vänner till dom :) Det var trevligt. Mindre trevligt med alla som är så desperata på uteställen! Men så är det ju jämt. Försöker få någonting, men hallå 15 år äldre, get a life! Så jag kände mig fett liten där jag gick, jag nyss fyllda 18 och nästan alla andra vid 25plus:
"men vad sysslar du med då?"
"ae, jag går i gymnasiet fortfarande. du?"
"aha ja, ae jag är gymnasielärare"..
 
Den satt fint.

Investerade en ny kamera idag med, på Chrills stammisaffär. Invigdes lite halv flitigt på Vasa.
Satt ett tag ute i mörkret och pratade med min älskade pojkvän på verandan nyss också :) <3 Sen när jag skulle låsa upp ytterdörren så kryper, och då skojar jag inte, världens största tvestjärt vid nyckelhålet! Det som brukar ta mig kanske 30 sek att låsa upp ytterdörren och gå in tog ikväll kanske 4 minuter!

Lillebror åkte till Sum-sim i Varberg idag. Och imorgon åker mor och far dit för att se tävlingarna. Så det blir jag och storebror själva i några dagar . På lördag åker vi till huvudstaden tillsammans med Christin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0