all for you

äntligen var det mest konstiga, och dummaste provet gjort. nämligen psykologiprovet. (jävligt glad att jag inte läste de där 200-300 sidorna!) nu kan man slappna av, den här veckan. har bara typ 3 prov kvar fram till sommarlovet, yeey!


efter skolan åkte jag och sara hem till mig och åt gott och bara slappa. kollade bland annat ophera. var typ något special program för killar idag. typ frågor som killar inte vågade ställa till sina doktorer, så nu vet jag och sara allting ;) xD omskuren, visade med hjälp av en gurka och en rosa strumpa, fan va sara garva och hon kunde inte slita sig från programet heller ;) hahaha xD sen kolla vi massa björn gustavsson klipp, han gör en lycklig asså!

sen skulle vi cykla till badet för jag skulle ha mental snack med frida. när man cyklar till badet från mig åker man ner för smedby-backen(väldigt låång backe:P). jag cykla först och sara efter, sen i mitten av backen typ så svänger man av och in på en liten cykelväg. och när jag gjorde det så missa sara avfarten och bara fortsatte rätt fram, har inte sett något så roligt på länge asså xD vilken min hon hade! haha. så jag typ cyklar och garvar högt, så går folk förbi mig och glor värsta snett. de måste tro jag va dum i huvet: kommer en tjej ensam på en cykel och garvar. ingen annan i närheten liksom xD

när jag skulle cykla hem efter jobbet kom det fram en liten kille till mig. han började ställa frågor om jag simmade i elit och hur gammal jag var. när jag svarat sa han att ja va väldigt bra! sen börja han berätta om sin gårdag, vilken va hans 'olycksdag'. hihi. han fassnade med väskan i cykeln och massa, stackars kille. sen kom hans kompis och hälsa och de cyklade iväg. så sööta, kände mig som värsta förebilden där. minns när jag va liten och nån från elit sa hej till en, det var riktigt stort!! :P det där lilla samtalet gjorde mig mycket glad under kvällen :)

image118
saknar mitt långa hår!

It's hard to say, What it is I see in you
Wonder if I'll always, Be with you
But words can't say, And I can't do
Enough to prove, It's all for you


Kommentarer
Postat av: karin

hahah jag förstår sara! allvarligt, det är skitsvårt att fatta att man ska in på den där lilla vägen xD jag minns allt att jag höll på att missa den ;) .. åh nu kommer minnen från förra året tillbaka

2008-05-13 @ 22:37:17
URL: http://beerg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0