beautiful day

ännu en riktigt sommardag. ännu en riktigt underbar dag.

hade picknick med sara i vasaparken. gick till ica och köpte med oss bröd, melon, vinduvor, apelsin mer med mera. en riktigt trevlig picknick med mycket skratt :)
     

sen åkte sara och jobba. så jag gick till arvid och hans kompisar. senare kom även linda, john, maja och chrills och gjorde oss sällskap fram till träningen :)

   

senare på kvällen blev det grillning i vasaparken med massor med folk :) riktigt roligt! känns verkligen att det är sommar nu, dom senaste dagarna har verkligen varit fantaskiska :D men på måndag blir det kallt igen :(

   
sen när jag och chrills skulle cykla hem på kvällen så upptäcker jag att det är punka på cykeln! så det blev att gå hela vägen hem. sån tur hade jag chrills vid min sida mesta dels av vägen. jag följde honom hem sen fick jag gå själv :P haha. då var jag riktigt glad att jag hade mobilen :) ringde först linda och berättade vad som hänt, så slängde sig arvid på luren och gjorde mig 'sällskap' :) en riktigt trevlig kille, en riktig glädjespridare :)
sen lt jag deniz underhålla mig också :P tack :)

när jag kom hem så vart det myspys framför tvn med pappa och sebbe. såg lady under water eller va den hette, lite sagokänsla i.
trots punkan och det så var det en mycket lyckad dag :)
tack alla underbara vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0